SYNERGIA
Cel projektu
Celem projektu Synergia jest przygotowanie, na bazie sieci współpracy kadry zarządzającej w administracji publicznej z krajów Europy Środkowej i Wschodniej, nowego programu edukacyjno-kooperacyjnego i wdrożenie wypracowanych w trakcie realizacji programu rozwiązań w zakresie zarządzania instytucją w polskiej administracji.
Formy realizacji wsparcia w projekcie:
- Aktywizacja zawodowa:
-
- wzmocnienie kompetencji zarządczych kadry wysokiego szczebla administracji publicznej,
- budowanie sieci współpracy,
- wymiana informacji i doświadczeń w zakresie innowacji i zmian w obszarze zarządzania instytucjami administracji publicznej.
- Kształcenie przez całe życie:
-
- udział uczestników programu w warsztatach i sesjach szkoleniowych prowadzonych przez czołowych wykładowców i ekspertów, prezentujących najnowsze rozwiązania i trendy w obszarze zarządzania instytucjami publicznymi:
- zarządzanie projektami w sektorze publicznym (spójna metodologia projektowa),
- zarządzanie strategiczne,
- zarządzanie procesami,
- zarządzanie zmianą,
- zarządzanie ryzykiem,
- zarządzanie zespołami ludzkimi (przywództwo, motywowanie pracowników, zarządzanie zespołem itp.),
- zarządzanie komunikacją i skuteczne negocjacje,
- zarządzanie wiedzą,
- zarzadzanie przez cele,
- wykorzystanie IT w sektorze publicznym.
- udział uczestników programu w warsztatach i sesjach szkoleniowych prowadzonych przez czołowych wykładowców i ekspertów, prezentujących najnowsze rozwiązania i trendy w obszarze zarządzania instytucjami publicznymi:
- Tworzenie oraz realizacja polityk publicznych:
-
- wypracowanie w ramach grup roboczych/warsztatowych konkluzji dla prowadzenia polityki zarządzania w danym obszarze wraz z zaleceniami do wdrożenia konkretnych rozwiązań w zakresie tematycznym projektu,
- wdrożenie wypracowanych w trakcie realizacji rozwiązań w praktyce.
Ostatnia aktualizacja: 15 lipca 2022